Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3DÁREK PRO CELOU RODINUDárek pro každého člena rodiny. Výborná hořká čokoláda 68% s kousky kakaových bobů. BEZ PALMOVÉHO... arr3HOŘKÁ ČOKOLÁDA S KOUSKY KAKAOVÝCH BOBŮ V KVĚTINOVÉ EDICIVýborné hořké čokolády 68% s kousky kakaových bobů. BEZ PALMOVÉHO TUKU. ... arr3ČOKOLÁDA ZDARMAKvalitní hořkou čokoládu 100 g Vám pošleme ke každému objednanému kusu pralinek v dřevěné dóze 400g.... arr3EXTRA HOŘKÉ ČOKOLÁDY 72%Výborné extra hořké čokolády 72% lahodné chuti. BEZ PALMOVÉHO TUKU. ... arr3BELGICKÁ ČOKOLÁDA V LUXUSNÍ PLECHOVÉ DÓZE Originální dárek k výjimečným příležitostem. Obdarujte dvakrát - jednou výbornou belgickou... arr3PODPOŘTE S NÁMI NADAČNÍ FOND LIDÉ A ZVÍŘATA!Za každou prodanou čokoládu 100g Choco Cars nebo Maritime věnujeme 0,5 Kč Nadačnímu fondu Lidé a... arr3NOVÁ KOLEKCE CHOCO CARSHledáte dárek pro muže? Čokoláda z nové kolekce CHOCO CARS bude to pravé! Obal tabulkových čokolád... arr3NOVÁ KOLEKCE MARITIMENová kolekce Maritime spojuje kvalitní obsah s atraktivním designem olejomaleb s motivy moře....

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 45,0 Kč (1,8 EUR)
skladem
Cena 39,1 Kč (1,5 EUR)
skladem

KONTAKTY

SWEET & SNACK s.r.o.
Elišky Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov-Podlesí
tel: +420 731 699 722
fakturace(a)swesna.cz
IČ: 28581989
DIČ: CZ28581989

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 33,9 Kč (1,3 EUR)
skladem
Cena 42,6 Kč (1,7 EUR)
skladem

NOVÁ KOLEKCE CHOCO CARS

Hledáte dárek pro muže? Čokoláda z nové kolekce CHOCO CARS bude to pravé!


Obal tabulkových čokolád i čokoládových lanýžů nese motiv unikátních vozů Tatra 87, hasičského vozu Tatra 26/30, autobusu Tatra 24/67 a sportovního vozu Tatra NW S 20/30. Na zadní straně obalu je krátký text o historii vozu a technické údaje. To muže potěší.


Obě tabulkové čokolády jsou v neobvykle velkém balení 30 x 9 cm. Vybírat můžete z mléčné čokolády s příchutí caffe latte, sušenkami a kávou nebo hořké čokolády s kousky brusinek a višní.


Kolekce zahrnuje také oblíbené čokoládové lanýže z mléčné belgické čokolády. Jsou vyrobeny speciálním postupem, aby tak získaly velmi jemnou konzistenci, která zajistí jejich pozvolné rozplynutí na jazyku. V kolekci nabízíme lanýže z mléčné belgické čokolády a z mléčné belgické čokolády s kávou.

 



Tatra 87 - První velká expediční cesta inženýrů Jiřího Hanzelky a Miroslava Zikmunda.

Odjezd 22. 4. 1947, návrat 1. 11. 1950. Projeli celkem 44 zemí Evropy Afriky a Lat. Ameriky. Africký úsek 37 270 km. Tatra 87: motor: zážehový čtyřdobý osvmiválec (V 90) chlazený vzduchem, uložený za zadní nápravou. Vrtání/zdvih: 75/84 mm. Zdvihový objem 2968 ccm. Výkon 75 k (55,2kW). Rozvod OHC. Převodovka mechanická čtyřstupňová, Spojka suchá dvoulamelová. Brzdy kapalinové Lockheed. Max rychlost 150 - 160 km/h. Max stoupavost 35 - 40 %.


Hasičský vůz Tatra 26/30

Dosud zachovaný originál hasičského vozu Tatra 26/30, postaveného na zakázku r. 1929. Motor zážehový, plochý, vzduchem chlazený čtyřválec Tatra 30. Vrtání/zdvih: 75/95 mm, zdvihový objem 1 680 ccm. Výkon 24 k (17,66 kW)/3 000 ot./min. Rozvod OHV. Spojka suchá čtyřlamelová. Převodovka mechanická s dvoustupňovou redukcí (8+2Z). Brzdy bubnové mechanické. Maximální rychlost 70 km/hod. Vozy tohoto typu se vyráběly hlavně pro čs. armádu, pro pražskou kancelář Čedok jako otevřený vyhlídkový vůz, ale i pro další zákazníky jako valníčky, autobusy, luxusní lázeňské vozy, sanitní vozy apod. Vůz na obrázku je do dnešních dnů v majetku štramberských hasičů.


Autobus Tatra 24/67

Autobus Tatra 24/67 (na obrázku) byl dodán v květnu 1938 pro hlavní město Prahu. Celkem 5 kusů. Stejný typ byl dodán i v letech 1937 a 1939. Autobusy jezdily např. na trasách s největším stoupáním. Dodávky tvořila různá provedení dvou i třínápravových vozů. Motor: řadový, čtyřdobý, vznětový šestiválec, chlazený kapalinou. Vrtání/zdvih: 140/180 mm. Zdvihový objem 16 600 ccm. Výkon 140 k. (103 kW) 1400 ot./min. Rozvod OHV. Čtyři ventily na válec. Spojka suchá vícelamelová. Převodovka machanická čtyřstupňová. Výkyvné polonápravy - poháněné obě zadní. Spotřeba 38 l/100 km. Brzdy kapalinové Lockheed. Maximální rychlost 60 km/h.


Tatra NW S 20/30

Po první asi desítce zkušebních vozů typu „S” prodané bez evidence se oficiálně nový automobil objevil na trhu kolem roku 1910. Prototyp dvoumístného sportovního vozu NW S 20/30 (1912) si osobně vyzkoušel sám konstruktér Hans Ledwinka. Vůz měl motor vlastní kopřivnické koncepce. V letech 1913 až 1914 bylo vyrobeno celkem 32 vozů. Motor: svislý řadový zážehový čtyřválec chlazený kapalinou. Vrtání/zdvih: 90/130 mm, zdvihový objem 3 306 ccm, rozvod poprvé OHC. Výkon 20-30 k. (14,7-22 kW),  hmotnost 1 600 kg. Převodovka čtyřstupňová nové konstrukce. Maximální rychlost 90 km/h.