S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3DÁREK PRO CELOU RODINUDárek pro každého člena rodiny. Výborná hořká čokoláda 68% s kousky kakaových bobů. BEZ PALMOVÉHO... arr3HOŘKÁ ČOKOLÁDA S KOUSKY KAKAOVÝCH BOBŮ V KVĚTINOVÉ EDICIVýborné hořké čokolády 68% s kousky kakaových bobů. BEZ PALMOVÉHO TUKU. ... arr3ČOKOLÁDA ZDARMAKvalitní hořkou čokoládu 100 g Vám pošleme ke každému objednanému kusu pralinek v dřevěné dóze 400g.... arr3EXTRA HOŘKÉ ČOKOLÁDY 72%Výborné extra hořké čokolády 72% lahodné chuti. BEZ PALMOVÉHO TUKU. ... arr3BELGICKÁ ČOKOLÁDA V LUXUSNÍ PLECHOVÉ DÓZE Originální dárek k výjimečným příležitostem. Obdarujte dvakrát - jednou výbornou belgickou... arr3PODPOŘTE S NÁMI NADAČNÍ FOND LIDÉ A ZVÍŘATA!Za každou prodanou čokoládu 100g Choco Cars nebo Maritime věnujeme 0,5 Kč Nadačnímu fondu Lidé a... arr3NOVÁ KOLEKCE CHOCO CARSHledáte dárek pro muže? Čokoláda z nové kolekce CHOCO CARS bude to pravé! Obal tabulkových čokolád... arr3NOVÁ KOLEKCE MARITIMENová kolekce Maritime spojuje kvalitní obsah s atraktivním designem olejomaleb s motivy moře....

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

SWEET & SNACK s.r.o.
Elišky Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov-Podlesí
tel: +420 731 699 722
fakturace(a)swesna.cz
IČ: 28581989
DIČ: CZ28581989

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 33,9 Kč (1,3 EUR)
skladem
Cena 42,6 Kč (1,7 EUR)
skladem
Cena 39,1 Kč (1,5 EUR)
skladem


NOVÁ KOLEKCE CHOCO CARS

Hledáte dárek pro muže? Čokoláda z nové kolekce CHOCO CARS bude to pravé!


Obal tabulkových čokolád i čokoládových lanýžů nese motiv unikátních vozů Tatra 87, hasičského vozu Tatra 26/30, autobusu Tatra 24/67 a sportovního vozu Tatra NW S 20/30. Na zadní straně obalu je krátký text o historii vozu a technické údaje. To muže potěší.


Obě tabulkové čokolády jsou v neobvykle velkém balení 30 x 9 cm. Vybírat můžete z mléčné čokolády s příchutí caffe latte, sušenkami a kávou nebo hořké čokolády s kousky brusinek a višní.


Kolekce zahrnuje také oblíbené čokoládové lanýže z mléčné belgické čokolády. Jsou vyrobeny speciálním postupem, aby tak získaly velmi jemnou konzistenci, která zajistí jejich pozvolné rozplynutí na jazyku. V kolekci nabízíme lanýže z mléčné belgické čokolády a z mléčné belgické čokolády s kávou.

 



Tatra 87 - První velká expediční cesta inženýrů Jiřího Hanzelky a Miroslava Zikmunda.

Odjezd 22. 4. 1947, návrat 1. 11. 1950. Projeli celkem 44 zemí Evropy Afriky a Lat. Ameriky. Africký úsek 37 270 km. Tatra 87: motor: zážehový čtyřdobý osvmiválec (V 90) chlazený vzduchem, uložený za zadní nápravou. Vrtání/zdvih: 75/84 mm. Zdvihový objem 2968 ccm. Výkon 75 k (55,2kW). Rozvod OHC. Převodovka mechanická čtyřstupňová, Spojka suchá dvoulamelová. Brzdy kapalinové Lockheed. Max rychlost 150 - 160 km/h. Max stoupavost 35 - 40 %.


Hasičský vůz Tatra 26/30

Dosud zachovaný originál hasičského vozu Tatra 26/30, postaveného na zakázku r. 1929. Motor zážehový, plochý, vzduchem chlazený čtyřválec Tatra 30. Vrtání/zdvih: 75/95 mm, zdvihový objem 1 680 ccm. Výkon 24 k (17,66 kW)/3 000 ot./min. Rozvod OHV. Spojka suchá čtyřlamelová. Převodovka mechanická s dvoustupňovou redukcí (8+2Z). Brzdy bubnové mechanické. Maximální rychlost 70 km/hod. Vozy tohoto typu se vyráběly hlavně pro čs. armádu, pro pražskou kancelář Čedok jako otevřený vyhlídkový vůz, ale i pro další zákazníky jako valníčky, autobusy, luxusní lázeňské vozy, sanitní vozy apod. Vůz na obrázku je do dnešních dnů v majetku štramberských hasičů.


Autobus Tatra 24/67

Autobus Tatra 24/67 (na obrázku) byl dodán v květnu 1938 pro hlavní město Prahu. Celkem 5 kusů. Stejný typ byl dodán i v letech 1937 a 1939. Autobusy jezdily např. na trasách s největším stoupáním. Dodávky tvořila různá provedení dvou i třínápravových vozů. Motor: řadový, čtyřdobý, vznětový šestiválec, chlazený kapalinou. Vrtání/zdvih: 140/180 mm. Zdvihový objem 16 600 ccm. Výkon 140 k. (103 kW) 1400 ot./min. Rozvod OHV. Čtyři ventily na válec. Spojka suchá vícelamelová. Převodovka machanická čtyřstupňová. Výkyvné polonápravy - poháněné obě zadní. Spotřeba 38 l/100 km. Brzdy kapalinové Lockheed. Maximální rychlost 60 km/h.


Tatra NW S 20/30

Po první asi desítce zkušebních vozů typu „S” prodané bez evidence se oficiálně nový automobil objevil na trhu kolem roku 1910. Prototyp dvoumístného sportovního vozu NW S 20/30 (1912) si osobně vyzkoušel sám konstruktér Hans Ledwinka. Vůz měl motor vlastní kopřivnické koncepce. V letech 1913 až 1914 bylo vyrobeno celkem 32 vozů. Motor: svislý řadový zážehový čtyřválec chlazený kapalinou. Vrtání/zdvih: 90/130 mm, zdvihový objem 3 306 ccm, rozvod poprvé OHC. Výkon 20-30 k. (14,7-22 kW),  hmotnost 1 600 kg. Převodovka čtyřstupňová nové konstrukce. Maximální rychlost 90 km/h.